Hos Pernille og Thomas

Velkommen til vores blog. I året 2006/2007 skal vi bo og arbejde i Arequipa, som er en by i det sydlige Peru. Her kan du læse om, hvad vi går og laver, og se billeder fra vores hverdag. Vores postadresse er: Mision Luterana de Noruega, Apartado 1387, Arequipa, Peru, South America. Du kan også skrive en mail til os på panelle@gmail.com eller altomingenting@gmail.com

lørdag, oktober 28, 2006

Pernilles fødselsdag

Den 25. oktober havde Pernille fødselsdag og det blev fejret. Eli-Anne havde købt en lagkage, som hun overraskede med på skolen, det var rigtig festligt. Om eftermiddagen havde vi inviteret alle missionærer, lærere og børn til fødselsdagskaffe. Så der blev pakket gaver ud og spist boller og kage.

Søde Ester fra Sverige var med til fødselsdag sammen med sin mor og sin søster Lovisa Jahannes er rigtig sød, vild og ustyrlig, han er den mindste af 4 brødre.
Vores lille hus blev hurtigt fyldt, da der kom gæster. Fra venstre: Eli-Anne, Mona med lille Ingrid og til højre Beate.
Håkon Hamre


Ondsdag aften var vi ude og spise, Thomas og jeg. Vi spiste på ZigZag, samme sted vi var til kvindeaften. Det var virkelig en dejlig aften, men masser af god mad. Vi fik fisk til forret og strudsebøf til hovedret.


Restauranten gav en frugtdrink fordi jeg havde fødselsdag.

Dagen efter, da fødselsdagen var vel overstået fik jeg endnu en gave. Lærerne på sprogskolen havde købt en fødselsdagskage til mig. Midt i timen ringede klokken, og da jeg kom ind i fællesrummet sagde alle tillykke. De var meget søde og sang fødselsdagssang på spansk, engelsk, tysk og dansk.

Her er to tyskere, som også studerer på skolen. I hjørnet sidder min bedste lærer Abby, hun er virkelig sød, lige nu har jeg en der hedder Pedro, han er også rigtig god.

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Lalala-
Det huskede jeg så ikke, men tillykke alligevel!! Det ser ud som om du havde en god dag:)

08:06  

Send en kommentar

<< Home